Wij verkopen niets dat je niet nodig hebt.

We starten altijd met een gratis en vrijblijvend gesprek.

Maarten, zaakvoerder van Conten Makers, heeft de gave om de juiste vragen te stellen en goed te kunnen luisteren. Hij is geen grote prater of topverkoper, maar deelt graag zijn kennis op basis van zijn meer dan 10 jaar ervaring. Maarten peilt naar hoe jullie de zaken nu aanpakken en wat er niet lukt.

Iets kleins? Iets groots? Niets?

Wij pushen helemaal niets. In dat gesprek vertelt Maarten over wat wij merken dat werkt: een manier van aan marketing doen die geen pure reclame is. Resultaat: meer klanten zullen jullie automatisch zelf contacteren. Met een hippe term heet dit nu content marketing. Wij werken al bijna 10 jaar volgens deze techniek. Lang voor de term “content marketing” bestond. Andere pure reclametechnieken (advertenties, cold calling, …) worden door de consument als storend ervaren (en hebben dus minder tot geen effect), zijn zeer duur (bv radio- of tv-spots) of hebben eenmalig enkele dagen effect (bv advertenties). (in ons gratis e-book kan je hier alles over lezen >>)

Door een betere online zichtbaarheid blijft je bedrijf continu top of mind bij je doelgroep.

Op een niet-opdringerige manier. We zorgen ervoor dat je opvalt bij je doelgroep. Zodat geïnteresseerde kopers zelf met jullie contact opnemen. Zonder dat je iets moet doen. Mensen (B2B of B2C) willen nu zélf beslissen wanneer ze de tijd rijp achten om je bedrijf te contacteren. Wij nemen jullie al het werk uit handen. Van het opmaken van jullie online marketing strategie tot de hele uitvoering (wij posten op jullie sociale media, sturen e-nieuwsbrieven uit etc).

Dat levert wondermooie resultaten op:

  1. Zéér kwalitatieve leads.
  2. Tijdswinst doordat prospects veel makkelijker klant worden (minder tevergeefse offertes maken, geen opvolgingstelefoons nodig etc).
  3. Meer klanten via je eigen site en social media.
  4. Jullie expertstatus en imago verbetert.
  5. Continue instroom van nieuwe klanten.
  6. Je huidige klanten bestellen meer.
  7. Tijdswinst, doordat wij de marketing doen voor jullie

Salesfunnel 3 fasen

Fase 1: bewustzijn (Top of the funnel)

→ naamsbekendheid, expert-status & groot bereik.
Informeren, ook bij advertenties.

Fase 2: aanschaf in overweging nemen (Middle of the funnel)

→ Engagement, de doelgroep binden, remarketing, top of mind.

Fase 3: conversie & lead generation (Bottom of the funnel)

→ Bv. meer instroom in fysieke winkel, online aankopen verhogen, meer inschrijvingen nieuwsbrief.

Waarom kiezen voor ons?

Bewezen resultaten: méér klanten, méér omzet.

Zo zorgden we bv. voor tientallen nieuwe klanten voor Dieet Lecluyse. Voor een restaurant bereiken we wekelijks 15.000 mensen via Facebook. Voor DGI (bedrijfsvastgoed) zorgen we via LinkedIn voor meer bekendheid bij hun prospects, de boodschap werd zelfs opgepikt door Het Laatste Nieuws. Wij zelf draaien onze omzet puur via het opvallen via online marketing. Wij hebben geen verkopers in dienst, geen advertenties in boekjes, … Check hier wat klanten over ons vertellen >>

Je weet op voorhand tot op de euro nauwkeurig wat het marketing pakket zal kosten.

Geen financiële verrassingen. We spreken op voorhand alles goed door, zodat iedereen op het einde een fijn gevoel overhoudt aan de samenwerking. We sturen bv. geen factuur als we onvoorzien een extra meeting met jullie doen.

Enorme tijdswinst. We nemen je al het werk uit handen.

Resultaat: een professionele online marketing zonder dat je iets moet doen. Jij en je collega’s kunnen zich focussen op je ‘normale’ werk voor jullie klanten. Bestellingen komen automatisch binnen (dus niet meer nodig om te gaan jagen achter klanten), minder tevergeefse offertes maken, je moet niet meer zelf bezig zijn met je social media, opmaken van e-mailings, …

Bijna 10 jaar ervaring in online marketing (sinds 2008).

In elk pakket zit variatie aan content (video’s, blogartikels, visuals, ...). We maken alles zelf intern.

We leveren geen plan op papier om jullie daarna aan jullie lot over te laten. Nee, wij schrijven de strategie, maar maken ook zelf jullie online posts, e-mailings, … Maar niet zoals de meeste concullega’s van ons die zich focussen op één content type. Ze maken of blogartikels, of visuals, of video’s. Terwijl net de variatie aan content online super werkt. Mensen worden het beu als je altijd hetzelfde soort content post. Het is een enorme sterkte als je per boodschap bekijkt in welke vorm die het best tot zijn recht komt. De ene boodschap past het best in een geschreven blogartikel, de andere boodschap in video, en een slagzin het best op een visual.

De grote reclamebureaus bieden ook die variatie aan content aan, maar die kostprijs is voor kmo’s niet haalbaar.

Geen standaardpakketten.

Alles wordt van scratch op maat uitgewerkt. We doen niet “zomaar wat”, maar denken heel erg mee, zelfs als de klant het niet vraagt.

Moderne en dynamische aanpak.

Ons bedrijf bestaat sinds 2008. Genoeg om te weten wat werkt en wat niet, en hoe dit best aan te pakken. Te weinig om op een verouderde manier te denken. Het bedrijf bestaat uit twintigers en dertigers: hoeft het gezegd dat we helemaal mee zijn met internetcommunicatie en social media?

Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

We leggen de lat hoog, hoog niveau van afwerking, we geven altijd een heel persoonlijke service en zijn zeer gedreven en betrokken.

Je verdient een veelvoud van je marketinginvestering terug via extra omzet.

Voor prijzen waar grote reclamebureaus nog niet eens voor beginnen werken, nemen wij wél je marketing uit handen. Met bewezen resultaten. Contacteer ons voor meer info.

Geen klassieke reclamejongens en -meisjes. Belangrijk, want pure, directe reclame werkt niet meer.

Onze medewerkers hebben allemaal redactionele (bij tv en kranten) en commerciële (reclamecampagnes) ervaring. Een gouden combinatie: we kunnen een boodschap aantrekkelijk vertalen naar een groot publiek (belangrijk in deze tijden van overvloed aan info) én we halen ermee de commerciële doelen.

Wij halen altijd de afgesproken deadlines.

Het zit gewoonweg in ons DNA: gedrevenheid en op tijd leveren zijn cruciaal.

1e GESPREK is GRATIS en vrijblijvend.

Waarom nog wachten om eens een koffie te gaan drinken?

Doe de test. Wie bel jij het liefst voor een offerte?

Mensen die altijd een verkooppraatje afsteken of mensen die laten zien dat ze kaas hebben gegeten van de oplossing of het product dat je zoekt?

Dat laatste waarschijnlijk?

Waarom dan zelf niet met je bedrijf kiezen voor deze verkoopstrategie?