98 % van de Belgen gebruikt Google.
Bijna 7 miljoen Belgen zijn actief op Facebook, waarvan 5,3 miljoen dagelijks.
60 % van de Belgische beroepsbevolking gebruikt LinkedIn.
3 miljoen Belgen zijn actief op Instagram.

Ook Pinterest, Twitter, Snapchat… zijn populair.

Maar wordt jouw kmo online gezien en vlot gevonden?

Veel kmo’s weten dat het hoog tijd is om hun sociale media deuren open te zetten, maar geven er weinig of geen prioriteit aan. Ben je actief op de sociale media maar is het moeilijk vol te houden, ontbreekt het je aan tijd en inspiratie of heeft het niet het gewenste effect? Herkenbaar!

Alles start met een beslissing. De beslissing om jouw website en sociale media op een hoger niveau te brengen met een onderbouwde online marketing strategie.

Als kmo zet je elke dag in op kwaliteit, service en vertrouwen en wil je jouw unieke troeven sterk in de markt zetten. Het is onze missie om dit te vertalen in een krachtige communicatiestrategie en een online community uit te bouwen. Door het juist inzetten van je sociale media, SEO, SEA (Google Adwords) en e-nieuwsbrieven versterken we de offline positie van je bedrijf en merk.

Content Makers schuift graag mee aan tafel om te zorgen voor:

  • Meer offerteaanvragen
  • Meer websitebezoekers, beter gevonden worden in Google
  • Beter te scoren op sociale media, online community uit te bouwen, van fans klanten te maken
  • Je unieke troeven sterker in de spotlights te zetten
  • Meer leads voor je sales team
  • Meer bezoekers in je verkooppunten, winkels, op een beurs, …
  • Betere upsel bij bestaande klanten
  • Eén overkoepelende aanpak op alle online kanalen
  • Boost van je merkbekendheid en imago, of imagoswitch bij je doelgroep